Педрада "Сучасний урок - спільна праця учителя й учня"
21
березня 2011 року у педколективі школи відбулося засідання
педагогічної ради, яке пройшло під девізом: "Майбутнє в руках шкільного
вчителя" (В.Гюго)
На засіданні було наголошено на тому, що сучасний урок - це перш за все
урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального і
морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих
результатів у навчанні.
Наша мета полягає в не тому, щоб зробити себе необхідним нашим дітям, а
навпаки, в тому, щоб допомогти їм скоріше обходитися без нас.
(К.О.Конраді)
Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна.
Кожен урок - це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі
чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна,
діяльна Людина-творець.
|
Педсовет №2. "Формирование социальных компетентностей педагогов и родителей"
Существуют
десятки, сотни профессий, специальностей, работ. Но самой универсальной,
благородной, элитной работой есть процесс творения, созидания человека. И
удостоены этого великого, неповторимого счастья родители и педагоги. Народная мудрость утверждает, что судьба человека
складывается из трех самых важных жизненных составляющих: от кого родился (семья),у кого учился (школа),на ком женился (семья).Именно нам, педагогам, достался самый ответственный
участок формирования личности ребенка: научить родителей, как сделать ребенка счастливым,
успешным в семье; научить ребенка, как создать свою счастливую, успешную
семью.
|
В декабре учителя математики ПОШ №2 провели практический семинар для
учителей школ города по теме "Качественная подготовка учащихся к олимпиаде
как одно из условий развития у них креативного мышления"
Современная жизнь диктует свои законы, требуя от каждого определенных
способностей к анализу, умения решать нестандартные проблемы. Поэтому проблема
креативного образования становится приоритетом образовательной политики
государства.
Свое нестандартное мышление учащиеся должны будут показать при
выполнении заданий внешнего тестирования. То есть возникает необходимость
определенной подготовки учеников. И ее желательно начинать как можно раньше
|
Педрада № 1 " Формування самоосвітньої компетентності учнів- один з найважливівших факторів успішного навчання" Головним сьогоднішнім завданням стало виробництво компетентних людей - таких людей, які були б здатні застосовувати свої знання в умовах, що змінюються, і основна компетенція полягає в умінні включатися в постійне самонавчання впродовж усього життя. Сьогодні дитина з її потребами, нахилами, здібностями стоїть у центрі освітньо - виховної системи. Освіта поступово переорієнтовується, ставить інші навчально- виховні завдання, відбувається переосмислення ролі особистості в суспільстві. Її головною метою стає розвиток особистості, життєвого потенціалу та життєвої компетентності учня.
|
Школа є опорною по реалізації науково-методичної
проблеми області
"Креативна освіта для розвитку інноваційної
особистості" Основні напрямки і зміст діяльності:
- розвиток креативності педагога
- відпрацювання прогресивних технологій навчання і
виховання
- створення умов для пошукової, дослідної діяльності
учасників педагогічного процесу
- забезпечення цілеспрямованого і непереривного процесу
підвищення рівня професійних рис сучасного вчителя з метою підвищення
загальноосвітнього рівня школярів
- удосконалення структури і змісту педагогічної культури
вчителя
- підвищення рівня навчальних досягнень учнів через
запровадження в роботу креативних інноваційних технологій
| |