Понеділок, 25.11.2024, 20:49

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Життя школи
Статті вчителів [12]
Шкільні новини [210]
Навчально-методична робота [85]
Виховна робота [123]
Гордість школи - випускники [2]
Інформація для учнів [31]
Інформація для батьків [43]
Сторінка психолога [13]
Шкільна бібліотека [17]
Проект "Енергоефективнi школи" [27]
Навчально-виховний процес [25]
Проект "Нова генерація" [9]
Особисті блоги та сайти вчителів [9]
Атестація педагогічних працівників [5]
ДПА і ЗНО [12]
Безпека у навчальному закладі [3]
Популярне на сайті
Знайти на сайті

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

 
Головна » 2011 » Березень » 26 » Педрада №3 "Сучасний урок - спільна праця учителя й учня"
10:48
Педрада №3 "Сучасний урок - спільна праця учителя й учня"
Педрада "Сучасний урок - спільна праця учителя й учня"
    21 березня 2011 року у педколективі школи відбулося  засідання педагогічної ради, яке пройшло під девізом: "Майбутнє в руках шкільного вчителя"  (В.Гюго)
    На засіданні було наголошено на тому, що сучасний урок - це перш за все урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального і морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні. 
    Наша мета полягає в не тому, щоб зробити себе необхідним нашим дітям, а навпаки, в тому, щоб допомогти їм скоріше обходитися без нас. (К.О.Конраді)
     Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок - це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна Людина-творець.

Для сучасного уроку характерним є:

  • Гуманітарний потенціал і гуманізація навчання
  • Варіативність і гнучкість структури уроку
  • Спрямованість уроку на особистість учня
  • Системний підхід до побудови уроку та процесу навчання
  • Повне засвоєння нового матеріалу на уроці
  • Оптимізація форм роботи на уроці
  • Економія часу в шкільному навчанні
Загальні вимоги до сучасного уроку
  • Озброювати учнів свідомими, глибокими і міцними знаннями
  • Формувати міцні навички та вміння, сприяючи підготовці школярів до життя
  • Підвищувати виховний ефект навчання на уроці
  • Формувати в дітей самостійність, творчу активність, ініціативність як стійкі якості особи, вміння творчо вирішувати завдання, які зустрічаються в житті
  • Виробляти вміння самостійно вчитися, набувати та поглиблювати або поповнювати знання, працювати з книгою, опановувати навички, вміння і творчо застосовувати їх на практиці
  • Формувати в школярів позитивні мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, потребу в розширенні та набутті знань, позитивне ставлення до навчання
Категорія: Навчально-методична робота | Переглядів: 4257 | Додав: оля | Рейтинг: 1.6/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наші друзі
  • Першотравенська ЗШ №1
  • Першотравенська ЗШ №3
  • Першотравенська ЗШ №4
  • Першотравенська ЗШ №5
  • ЦДТ«Надія»
  • Міський відділ освіти
  • ВИПУСКНИКАМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"
  • Урядовий сайт для юних громадян
  • ВЧИТЕЛЯМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Библиотекарь.Ру
  • Острів знань
  • ДОІППО
  • Освітній портал
  • "Мої знання"
  • "Освітній портал Дніпропетровщини"
  • "Головне управління освіти і науки"
  • "Освітній портал Пед ПРЕСА"
  • Архів
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Конструктор сайтів - uCoz