Педрада "Сучасний урок - спільна праця учителя й учня"
21
березня 2011 року у педколективі школи відбулося засідання
педагогічної ради, яке пройшло під девізом: "Майбутнє в руках шкільного
вчителя" (В.Гюго)
На засіданні було наголошено на тому, що сучасний урок - це перш за все
урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального і
морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих
результатів у навчанні.
Наша мета полягає в не тому, щоб зробити себе необхідним нашим дітям, а
навпаки, в тому, щоб допомогти їм скоріше обходитися без нас.
(К.О.Конраді) Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна.
Кожен урок - це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі
чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна,
діяльна Людина-творець.
Для сучасного уроку характерним є:
- Гуманітарний потенціал і гуманізація навчання
- •Варіативність і гнучкість структури уроку
- •Спрямованість уроку на особистість учня
- •Системний підхід до побудови уроку та процесу навчання
- •Повне засвоєння нового матеріалу на уроці
- •Оптимізація форм роботи на уроці
- •Економія часу в шкільному навчанні
Загальні вимоги до сучасного уроку
- •Озброювати учнів свідомими, глибокими і міцними знаннями
- •Формувати міцні навички та вміння, сприяючи підготовці школярів до життя
- •Підвищувати виховний ефект навчання на уроці
- •Формувати в дітей самостійність, творчу активність, ініціативність як стійкі якості особи, вміння творчо вирішувати завдання, які зустрічаються в житті
- •Виробляти вміння самостійно вчитися, набувати та поглиблювати або поповнювати знання, працювати з книгою, опановувати навички, вміння і творчо застосовувати їх на практиці
- •Формувати в школярів позитивні мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, потребу в розширенні та набутті знань, позитивне ставлення до навчання
|