Майстер-клас — це головний засіб передавання концептуально нової ідеї авторської педагогічної системи. Учитель як професіонал протягом років виробляє індивідуальну (авторську) методичну систему, що містить цілепокладання, проектування, використання послідовності багатьох відомих дидактичних і виховних методик, уроків, заходів, власні винаходи, ураховує реальні умови роботи з різними категоріями учнів тощо.
Майстер-клас — це особлива форма навчального заняття, що заснована на «практичних» діях, у ній міститься творче розв’язання певних педагогічних завдань (пізнавального й проблемного).
Майстер-клас — це передавання майстром учням досвіду, майстерності, найчастіше шляхом прямої й коментованої демонстрації прийомів роботи. Рекомендації за посиланням. Додатково перегляньте.
|
Списки педагогічних працівників,
Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2,
які атестуються 2015-2016 н.р.
№ з/п
|
ПІП
|
дата народженя
|
Займана посада
(з трудової книжки)
|
Педагогічний стаж
|
Освіта
(що, де, коли, спеціальність за дипломом)
|
Результати останньої атестації, рік**
|
На яку категорію чи тарифний розряд атестується,
які пропозиції керівника закладу щодо педагогічного звання (відповідність чи присвоєння)**
|
Підвищення кваліфікації
(де, коли, за яким фахом)
|
1
|
Аксьонова Світлана Станіславівна
|
07.11.1961
|
Вчитель початкових класів
|
34
|
Криворізький державний педагогічний інститут, 1988р.,
РВ №783242
«Педагогіка і методика початкового навчання»
|
Присвоєно педагогічне звання «учитель-методист»,
відповідає раніше присвоєній «спеціаліст вищої
категоріі»,
2011
|
відповідає раніше присвоєній «спеціаліст вищої категорії»,
та педагогічному званню «учитель-методист»
|
ДОІППО,
2015, вчитель початкових класів
|
2
|
Лукошкіна Світлана Миколаївна
|
03.08.1960
|
Вчитель початкових класів
|
35
|
Азербайджанський педагогічний інститут,
1980,
НВ №003050
«Педагогіка і методика. початкового навчання»
|
Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст І категорії». 2011
|
Атестується на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
|
ДОІППО,
2015, вчитель початкових класів
|
3
|
Руденко Ганна Михайлівна
|
18.10.1956
|
Вчитель історії
|
33
|
Петропавлівський педагогічний інститут,
1982,
СН №421540
«Історія, педагогіка»
|
відповідає раніше присвоєній «спеціаліст вищої категорії»,
|
відповідає раніше присвоєній «спеціаліст вищої категорії»,
|
ДОІППО,
2015, вчителів історії правознавст
ва та суспільних дисциплін
|
4
|
Семенюта Олена Анатоліївна
|
10.08.1977
|
Вчитель української мови та літератури
|
16
|
Донецький державний університет,
1999,
НК №11193926
«Українська мова і література
|
Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»
|
Атестується на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
|
ДОІППО,
2015, вчителів української мови та літератури
|
5
|
Афанасьєва Юлія Юріївна
|
22.09.1985
|
Вчитель англійської мвои
|
8
|
Криворізький державний педагогічний університет,
2007р., НР №30932631,
«Педагогіка і методика середньої освіти. Англійська мова»
|
Атестується вперше
|
Атестується на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
|
|
6
|
Докучаєва Наталія Віталіївна
|
11.08.1975
|
Вчитель початкових класів
|
21
|
Сєвєродвінське педагогічне училище,
1994,
№842023
«Викладання в початкових класах зі спеціалізацією образотворче мистецтво».
|
Встановлено 9 тарифний розряд
|
Атестується на підтвердження 9 тарифного розряду, та присвоєння педагогічного звання «старший учитель»
|
ДОІППО,
2015, вчитель початкових класів
|
7
|
Зубова Олена
Павлівна
|
21.03.1978
|
Практичний психолог
|
1
|
Дніпропетровсь
кий
державний університет,
2000,
НР №13844912,
«Психологія»
|
Атестується вперше
|
Атестується на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
|
ДОІППО,
2015,
Практичних психолог
|
|
Нормативно-правове забезпечення атестації педагогічних працівників
Переважна більшість запитань, які виникають у процесі атестації, урегульовано чинним Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010р. № 930 "Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.10.2010 р. за № 1255/18550 (зі змінами, далі — Типове положення). Однак питання проведення атестації педагогів загальноосвітніх навчальних закладів регулюють ще й інші нормативно-правові акти.
Кодекс законів про працю України (ст. 40,41,96).
Закони України:
• "Про освіту” (ст. 54-58);
• "Про загальну середню освіту” (ст. 24,26,27,41,48).
• "Про дошкільну освіту” (ст. 19,20,21,25,26,29,30,32).
|
Як пройти атестацію: поради психолога
На запитання: що є найскладнішим для вас у передатестаційний період - учителі зазвичай відповідають: написання творчої роботи або узагальнення власного досвіду. Ця стаття допоможе зробити вашу роботу планомірною і раціональною та надати атестаційній комісії якісний інтелектуальний продукт.
Атестація найчастіше відбувається у двох формах: як творча робота та як виступ перед комісією. Ми зібрали відповіді на найважливіші питання, що виникають у ході атестації. Це інформація про те, що необхідно при підготовці творчих письмових робіт і у відповідях перед комісією: іспит і звіт про творчу роботу.
|
Типове положення визначає порядок проведення атестації педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, навчально-методичних (науково-методичних) установ і закладів післядипломної педагогічної освіти, спеціальних установ для дітей, а також педагогічних працівників закладів охорони здоров'я, культури, соціального захисту, інших закладів та установ у штаті яких є педагогічні працівники.
| |