Нормативно-правове забезпечення атестації педагогічних працівників
Переважна більшість запитань, які виникають у процесі атестації, урегульовано чинним Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010р. № 930 "Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.10.2010 р. за № 1255/18550 (зі змінами, далі — Типове положення). Однак питання проведення атестації педагогів загальноосвітніх навчальних закладів регулюють ще й інші нормативно-правові акти.
Кодекс законів про працю України (ст. 40,41,96).
Закони України:
• "Про освіту” (ст. 54-58);
• "Про загальну середню освіту” (ст. 24,26,27,41,48).
• "Про дошкільну освіту” (ст. 19,20,21,25,26,29,30,32).
|
18 лютого 2015 року відбулося засідання методичної ради школи, на якому були розглянуті важливі питання навчально-виховного процесу. Також методична рада заслухала і обговорила виступи-звіти учителів, що атестуються у 2015 році.
Кожний із вчителів розповів про свою роботу у міжатестаційний період, поділився досвідом з колегами.
|
16 лютого 2015 року у школі було проведено засідання педагогічної ради "Проблеми формування мотивації навчальної діяльності в сучасних умовах"
Мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально – виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але і є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації у учнів до навчально – пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи. ЇЇ актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановою завдань формування у школярів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції, здійснення в єдності ідейно – політичного, трудового, морального виховання учнів, введенням профільного навчання у старших класах. Соціальний заказ суспільства вимагає від закладів освіти підвищення якості навчання та виховання, розвиток та формування конкуренто спроможного випускника, запобігання формалізму в оцінці результатів труда учнів та вчителів.
| |