16 лютого 2015 року у школі було проведено засідання педагогічної ради "
Мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально – виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але і є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації у учнів до навчально – пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи. ЇЇ актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановою завдань формування у школярів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції, здійснення в єдності ідейно – політичного, трудового, морального виховання учнів, введенням профільного навчання у старших класах. Соціальний заказ суспільства вимагає від закладів освіти підвищення якості навчання та виховання, розвиток та формування конкуренто спроможного випускника, запобігання формалізму в оцінці результатів труда учнів та вчителів.
Проблема формування мотивації знаходиться на стику навчання й виховання. Це означає, що увага педагогів та психологів повинна бути не тільки спрямована на здійснення учнем навчання але і на те, як і що відбувається у розвитку особистості учня в процесі навчально – пізнавальної діяльності. Формування мотивації – це виховання у дітей та учнівської молоді ідеалів, створення системи цінностей, пріоритетів соціально прийнятних в українському суспільстві, у поєднані з активною поведінкою учня, що означає взаємозв’язок між усвідомленими та реально діючими мотивами. Заступник директора з НВР О.М.Дубовик представила педколективу результати роботи вчителів школи з даного питання. Також на педраді було обговорено питання за темою педради. Своїми напрацюваннями (досвідом) з колегами поділилися:
1.Способи створення в учнів позитивного ставлення до навчання (Аксьнова С.С.).
2.Способи виховання почуття обов'язку та відповідальності у школярів (Фурсова І.В.).
3.Створення на уроках ситуацій зацікавленості теоретичним матеріалом (Козорог О.М.).
5.Способи створення в учнів позитивного ставлення до фізичного розвитку (Капцова А.С.).
6.Роль емоційних методів мотивації навчання (Афанасьєва Ю.Ю.).
7.Мотиваційний аспект обдарованого учня (Нехаєва С.Г.).
|