П`ятниця, 26.04.2024, 10:13

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Життя школи
Статті вчителів [12]
Шкільні новини [210]
Навчально-методична робота [85]
Виховна робота [123]
Гордість школи - випускники [2]
Інформація для учнів [31]
Інформація для батьків [43]
Сторінка психолога [13]
Шкільна бібліотека [17]
Проект "Енергоефективнi школи" [27]
Навчально-виховний процес [25]
Проект "Нова генерація" [9]
Особисті блоги та сайти вчителів [9]
Атестація педагогічних працівників [5]
ДПА і ЗНО [12]
Безпека у навчальному закладі [3]
Популярне на сайті
Знайти на сайті

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

 
Головна » 2013 » Жовтень » 16 » Шкільна програма по проекту "енергоефективні школи"
15:39
Шкільна програма по проекту "енергоефективні школи"

Проект «Енергоефективны школи».

Тема проекту актуальна, тому формування культури енергозбереження - це , перш за все , навчання практичним діям , зокрема раціонального споживання електроенергії , тепла і води. Ми повинні навчитися використовувати енергетичні ресурси тільки в тих місцях і в той час , де і коли вони дійсно необхідні. Тема проекту підводить нас до думки про існування резервів економії енергії в школі і вдома. Навчившись застосовувати найпростіші заходи енергозбереження будинку , ми передамо свої знання батькам і сусідам. А вміння проектувати свою діяльність з урахуванням енергозберігаючих принципів , прогнозувати наслідки скоєних дій , застосовувати наявні знання та вміння при вирішенні соціально -екологічних проблем , неминуче призведе до підвищення життєвого рівня , збереженню навколишнього середовища , стане стимулом для розвитку економіки .

Девіз проекту: Хто , якщо не ми ! Коли , якщо не зараз !

ІІ . опис проблеми

В останні десятиліття людство стикається з найскладнішими екологічними проблемами : забруднення навколишнього середовища , скорочення біологічного різноманіття , зменшення запасів прісної води на планеті та ін. Головна причина виниклих екологічних проблем у тому , що енергетика і промисловість не тільки дали людині небачене раніше могутність , але і вимінілі святая святих планети - потоки енергії , кругообіг речовин у природі і хімічного складу біосфери . Сьогодні наша планета стоїть на порозі екологічної катастрофи і найбільш грізний її провісник - парниковий ефект , який викликаний збільшенням вмісту в атмосфері планети парникових газів і в першу чергу - вуглекислого газу, що утворюється у величезних кількостях при спалюванні викопного палива , - нафти , вугілля і газу. Того самого палива , яке використовуєся для забезпечення наших квартир світлом , теплом , водою , розвитку промислового виробництва. Забруднення атмосфери при використанні не поновлюваних джерел енергії веде до глобального потепління, танення полярних льодів і під-вищення рівня Світового океану. Значить , доля планети , наше сталий розвиток залежать від кожного з нас , від усього людства , а вірніше , від того , скільки ми будемо споживати енергії та природних ресурсів! Кожен повинен задуматися над тим , що може зробити він , його родина , клас , школа , суспільство в цілому , щоб зменшити втрати енергії , запобігти екологічні катастрофи.

Відповідь проста - економити і берегти. Слово економія відбувається від грече -ського oikonomia - управління господарством , ощадливість при витрачанні чого-небудь. Сьогодні людству економічно та екологічно вигідно економно використовивать енергію в нашому спільному домі - на планеті Земля. І для цього є просте рішення - енергозбереження , яке допоможе зберегти енергію і зберегти приро -ду ! Енергозбереження - не тільки зекономлені гроші із сімейного бюджету, а й турбота про тих , кому належить жити на Землі після нас .На промислових підприємствах енергоресурси використовуються в технологичеських процесах , в результаті яких виходить вироблений продукт , а також для створення умов для виробництва , опалення будинків , освітлення і т. д. Якщо спробувати проаналізувати функціонування школи з цієї точки зору , то ми побачимо , що «продукт », що випускається школою , - це її учні , які отримали знання та досвід. І якщо ми продовжимо такого роду аналіз , то побачимо , що на основний технологічний процес - передачу знань - витрачається менше енергоресурсів , ніж на забезпечення сприятливих умов для проведення уроків . Енергія , яка використовується різними приладами на уроках фізики , комп'ютерами на уроках інформатики - це енергоспоживання в основному технологічному процесі - отриманні знань . А опалення , водопостачання, освітлення - це витрати енергії на створення хороших умов для « виробництва знань». Тому на відміну від промисловості в школі в значній частині енергія витрачається на створення сприятливих умов для навчання, у тому числі на освітлення та опалення , водопостачання . Отже більший результат з енергозбереження може бути отриманий саме в цій області. Звичайно , які типи світильників використовувати в класах , вирішує керівництво школи , але вимикати освітлення там , де воно не використовується , - це обов'язок кожного. Те ж відноситься і до інших енергоресурсів . Наприклад , незакритий кран водопроводу - це марнотратні витрати питної води та енергії , витраченої на її очищення і доставку . Відкрита для провітрювання і залишена незакритих на довгий час кватирка зробить марною енергію декількох кубометрів природного газу , яка була отримана в котельні та передана до школи у формі теплової енергії.

Школи - серйозні споживачі енергії : і електричної , та теплової . По- шануй всі навчальні будівлі будувалися в радянський час , коли про економію замислюючись -лись деякі. У результаті « класне » тепло стоїть особливо дорого. І зберегти його НЕпросто - колишні технології не враховували проблем енергозбереження. Між тим економія енергії сприяє суттєвому скороченню викидів вуглекислого газу в атмосферу. Впровадити енергозберігаючі технології в новобудовах кожен зуміє . А от зробити утримання будівель старої споруди менш витратним - цьому треба вчитися.Перераховані вище факти дозволили сформулювати проблему проекту таким чином: як використовувати енергію в школі і вдома з максимальною користю і мінімальними витратами?Проблема , з якою ми зіткнулися , величезна, і кожен може внести свій внесок у її вирішення . Вирішивши дану проблему , ми не тільки самі навчимося енерго- заощадження у себе в школі і вдома , але доведемо можливість і необхідність лич -ного участі інших людей у вирішенні проблем енергозбереження в повсякденному житті. Тобто допоможемо їм перейнятися необхідністю навчитися економного искористування енергії , що дозволить зберегти природу від руйнування і забруднення і , як наслідок , призведе до мінімізації витрат на її споживання .

Мета проекту: залучити учнів школи до діяльності щодо скорочення споживання енергії , виховання екологічної свідомості у дітей та привернення уваги громадськості до проблем використання енергії , економії енергії та енергоресурсів , охорони навколишнього середовища .

 Досягнення мети проекту дозволить вирішити вихідну проблему , тому що вміння розумно і дбайливо використовувати енергію в побуті неминуче призведе до зниження її невиправданих втрат і мінімізації витрат за її споживання , а також доведе важливість особистого внеску кожного школяра у вирішення означеної проблеми .

Об'єкт дослідження - сфера енергозбереження.

Предмет дослідження - можливість енергозбереження в школі та вдома для зниження невиправданих втрат енергії, мінімізації витрат за її споживання. Для досягнення поставленої мети та вирішення поставленої проблеми необхідно вирішити такі завдання:

Сформувати ініціативний групу

 Спланувати проект в деталях спільно з членами ініціативної групи

Вивчити рівень уявлень учнів про проблеми, повязані з енергоспоживанням

Вивчити методи економії електроенергії

Провести енергетичний моніторинг школи

Розробити план скорочення споживання енергії

Поширити інформацію про проект серед всіх школярів, їх батьків та педагогічного колективу

Визначити та організувати види діяльності, запропоновані учням для самостійної роботи та роботи в групі, в класі

Впровадження в практику низьковитратних практико-орієнтованих заходів з енергозбереження в школі і вдома,

 Навчання практичним навичкам з метою формування у дітей та підлітків поведінки, що сприяє зниженню споживання невідновлюваних енергетичних ресурсів.

 Оцінити ефективність впровадження енергозберігаючих заходів Поширити інформацію про результати проекту.

Результати проекту:

Максимальна кількість учнів школи, залучених до дії з енергозбереження

Скорочення споживання енергії в школі і вдома

Підвищення зацікавленості дітей питаннями, пов'язаними з навколишнім середовищем

Підвищення рівня інформованості учасників проекту в галузі енергозбереження

Отримання дітьми особистого досвіду і умінь з реалізації конкретних практичних дій, спрямованих на збереження навколишнього середовища



 


 

 

 




Категорія: Проект "Енергоефективнi школи" | Переглядів: 707 | Додав: оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наші друзі
  • Першотравенська ЗШ №1
  • Першотравенська ЗШ №3
  • Першотравенська ЗШ №4
  • Першотравенська ЗШ №5
  • ЦДТ«Надія»
  • Міський відділ освіти
  • ВИПУСКНИКАМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"
  • Урядовий сайт для юних громадян
  • ВЧИТЕЛЯМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Библиотекарь.Ру
  • Острів знань
  • ДОІППО
  • Освітній портал
  • "Мої знання"
  • "Освітній портал Дніпропетровщини"
  • "Головне управління освіти і науки"
  • "Освітній портал Пед ПРЕСА"
  • Архів
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Конструктор сайтів - uCoz