№
|
Захід
|
Клас
|
Термін
|
Відповідальний
|
1
|
Виготовлення
буклету «Энергосбережение для больших и маленьких»
|
Ф-в
|
До 22.10.13
|
Щербина І.Л.
|
2
|
Організація
роботи агітбригади «Энергетический патруль»
|
8-11
|
До 20.10.13
|
Фурсова І.В.
|
3
|
Конкурс
малюнків «Моя сім*я береже енергію»
|
1-3
|
20.10.13
|
Кл. кер. 1-3 кл
|
4
|
Конкурс
малюнків «Як бережуть енергію на підприємстві, де працюють мої батьки»
|
4-5
|
20.10.13
|
Кл. кер. 4-5 кл
|
5
|
Конкурс агітаційних
висловів та думок про енергозбереження»
|
6
|
20.10.13
|
Кл. кер. 6 кл
|
6
|
Конкурс
інформаційних бюлетенів «Про джерела енергії, які відновлюються»
|
9
|
21.10.13
|
Кл. кер. 9 кл
|
7
|
Конкурс
інформаційних бюлетенів «Про джерела енергії, які не відновлюються»
|
8
|
21.10.13
|
Кл. кер. 8 кл
|
8
|
Конкурс
мультимедійних презентацій «Сбереги энергию в своем дому»
|
9-11
|
21.10.13
|
Гергель В.Е.
Щербина І.Л.
|
9
|
Анкетування
учнів, батьків, вчителів та техперсонала з питань енергозбереження.
Висвітлення результатів анкетування.
|
Ф-в
|
До 21.10.13
|
Щербина І.Л.
Сайгак Ю.П.
Фурсова І.В.
|
10
|
Акція «Добрі
справи своїми руками» (заходи по енергозбереженню в класах, фото звіт)
|
1-11
|
До 22.10.13
|
Кл. кер. 1-11
кл
|
11
|
Виступ
агітбригади «Вчимося берегти енергію, а значить і гроші» (виступ по класах)
|
8-11
|
Протягом тижня
|
Фурсова І.В.
|
12
|
Конкурс
стіннівок «Альтернативні види енергії»
|
10
|
21.10.13
|
Кл. кер. 10 кл
|
13
|
Робота
ініціативної групи «Что нам стоит день прожить?»
|
6-8
|
До 22.10.13
|
Щербина І.Л.
|
14
|
Семінар «В
режимі очікування»
|
11
|
Лютий 2013
|
Фурсова І.В.
|
15
|
Засідання
круглого столу «Енергозбереження – наше майбутнє»
|
9
|
Грудень 2013
|
Фурсова І.В.
|
16
|
Батьківська
конференція «Батьки вчаться у дітей: про сучасні проблеми енергозбереження»
|
1-11
|
За графіком
|
Фурсова І.В.
Щербина І.Л.
Кл.кер. 1-11 кл
|
17
|
Робота
ініціативної групи: складання «Пам*ятки бережливих»
|
6-8
|
До 21.10.13
|
Щербина І.Л.
Сайгак Ю.П.
|
18
|
Фотоконкурс
«Першотравенці бережуть енергію»
|
7
|
До 21.10.13
|
Кл. кер. 7 кл.
|