31 березня в ДОІППО проходила педагогічна виставка "Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини". У ней взяли участь всі міста і райони Дніпропетровщини. На виставці були представлені 8500 примірників. Єкспозиція від нашого міста включала 135 робіт, серед яких були методичні розробки і наших вчителів: "100 цікавих завдань з мови" Аксьонова С. С. "Чи правда, що...? Творчі ігри на уроках росій ської мови" Аксьонова С. С. "Основи теорії права.Правовідносини" Презентації з правознавства. Горбильова В. О. "Творець за законами краси." Методична розробка системи уроків за творчістю М. Вороного. Дубовик О. М. "Креативні методи навчання: теорія і практика" Дубовик О. М. "Великий Кобзар і Дніпропетровщина." Дубовик О. М. "Развитие мелкой моторики руки у первоклассников" Докучаева Н. В. "Формування навичок здорового способу життя, розвиток основних рухових здібностей та фізичних якостей." Іванисенко Л. П. "Использование пословиц и поговорок в учебном процессе." Лукошкина С. Н. " Развитие творческих способностей учащихся на уроках биологии в 9 классе." Мирошниченко Н. П. " Вивчення творчості Лесі Українки в 10 класі." Нехаєва С. Г. "Поєднання групових та індивідуальних форм навчання і виховання в початковій школі" Нікуліна Н. М. " Методологічний зміст навчання англійської мови на початковому етапі" Нікітіна Т. Г. " Цікавий шлях до рідної мови" Семенюта О. А. "Решение нестандартних математических задач." Габисова Н. М., Ильина Н. В., Кононеко Н. О., Заранко И. И. " Развитие связной речи на уроках русского языка в 7 классе." Уткина В.В. "Организация работы с родителями." Иванова И. Б.
Програма в себе включала: - Знайомство з матеріалами виставки. - Відвідування майстер - класів різної тематики:
ТЕМА. Формуємо інтелект старшокласника через
додаткові безоплатні освітні послуги.
Максименко
М. І.,
Керівник
міжшкільного факультативу з математики, Межівського району
ТЕМА.
Практична спрямованість викладання математики – шлях до виховання
соціально адаптованої, економічно грамотної особистості
САПАЧОВА ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА,
вчитель математики, спеціаліст вищої
кваліфікаційної категорії, вчитель-методист
Педагогічне кредо «Навчання найефективніше тоді, коли
приносить радість»
Повноцінне навчання математики, у моєму розумінні,
має за мету не лише отримання учнями ґрунтовних знань а й озброєння учнів
умінням застосовувати знання творчо, нестандартно, постійно поповнювати систему
знань; знаходити оригінальні методи, способи, прийоми розв’язування завдань та
проблем; критично оцінювати результати власної діяльності.
Основні напрямки роботи на уроках
математики
Ø
забезпечити необхідній рівень математичної підготовки учнів;
Ø
створити умови для оптимального розвитку інтелектуальних та творчих
здібностей ліцеїстів і набуття ними практичної та економічної компетентності.
ТЕМА. Методи ефективного запам’ятовування.
Перепелиця Тетяна Олександрівна,
Заступник директора з НВР, вчитель математики та
факультативу «Ейдетика» КЗО «Фінансово-економічний ліцей» м. Дніпропетровськ
ПОРАДИ ВІД
«ШКОЛИ ЕЙДЕТИКИ»
·
вивчаючи будь-що,
налаштовувати себе на уявлення, а не на запам’ ятовування
·
вправно користуватися
фантазією;
·
не вчити вголос;
·
слова не можна
проговорювати навіть подумки;
·
в уяві не повинно відбуватися
нічого поганого, тільки позитивне, кумедне, веселе, незвичайне;
·
зовсім не обов’язково, щоб усе вийшло з першого разу;
·
довіряти собі, проганяючи
сумніви щодо своїх можливостей;
·
не перебувати у стані
очікування може привести до напруження, а будь-яке напруження руйнує уяву;
·
не зазубрювати;
·
не повторювати багато
разів;
·
хвалити себе навіть за
незначні успіхи;
·
не карати себе за
невдачі,а робити з них висновки;
·
змагатися тільки з собою;
·
перед тим, як заснути,
уявити себе здоровим і щасливим;
·
просипатися із
задоволенням, уявляючи майбутні успіхи;
·
щодня з’їдати три горіхи.
ТЕМА. Умови створення та реалізації
системи духовного розвитку особистості
м.Дніпродзержинськ
|