Зміст і форми роботи наставника з молодим учителем
1. Складання індивідуального плану роботи молодого вчителя з урахуванням його потреб і можливостей.
2. Бесіда з молодим спеціалістом за конкретними розділами педагогіки, з питань наукового змісту предмета, методики викладання.
3. Обмін думками щодо змісту нових здобутків психолого-педагогічної науки, педагогічної практики.
4. Спільне моделювання системи навчальних занять з теми або окремого навчального заняття , виховного заходу.
5. Випереджувальне проведення навчального заняття для молодого колеги.
6. Консультування молодого колеги щодо організації навчально-виховного процесу.
7. Спільна підготовка з питань добору дидактичного матеріалу.
8. Взаємовідвідування навчальних занять, позакласних заходів із подальшим детальним їх аналізом.
9. Спільні відвідування навчальних занять досвідчених колег і ретельний їх аналіз.
10. Спільне складання календарно-тематичних планів, конспектів навчальних занять.
11. Надання молодому вчителю рекомендацій щодо самоосвіти.
12. Допомога у роботі з «важкими» дітьми та їх сім’ями.
13. Залучення молодих учителів до методичної, громадської роботи. |