22 жовтня 2014 року у школі відбулася презентація мультимедійного комплексу (інтерактивної дошки) у присутності Мартовицького Артура Володимировича. Саме за його ініціативи школа отримала такий подарунок. Весь педагогічний колектив школи і учнівський колектив щиро вдячні за поповнення шкільної матеріально-технічної бази. Учні і вчителі подякували Артуру Володимировичу за підтримку і можливість освоювати нові інформаційно-комунікативні технології і пообіцяли якомога швидше і краще удосконалити свої вміння працювати з інтерактивною дошкою. Слова подяки прозвучали і від імені батьків учнів. А Артур Володимирович пообіцяв і надалі підтримувати ділові стосунки з нашою школою.
Чи потрібна школі інтерактивна дошка? Так, бо — це гнучкий інструмент, що поєднує в собі простоту звичайної маркерної дошки з можливостями комп'ютера. У комбінації з мультимедійним проектором стає великим інтерактивним екраном, одним дотиком руки до поверхні якого можна відкрити будь-який комп'ютерний додаток або сторінку в інтернеті й демонструвати потрібну інформацію або просто малювати. Усе, що ми можемо намалювати або написати, програмне забезпечення інтерактивної дошки дасть змогу зберегти у вигляді комп'ютерних файлів, роздрукувати, надіслати електронною поштою, навіть зберегти у вигляді Web-сторінок і розмістити їх в інтернеті. Під час роботи з інтерактивною дошкою учень засвоює інформацію не тільки через аудіальний і візуальний канали сприйняття, але й через кінестетичний, що майже не використовується в сучасній педагогіці. Тому діти, які недоотримали інформації через цей канал — є потенційними «трійочниками». Цю ситуацію можуть виправити саме інтерактивні технології — кожен учень інтуїтивно обирає найзручніший для себе спосіб сприйняття інформації при роботі з інтерактивною дошкою.
Дослідження показали, що в класах з інтерактивною дошкою діти хочуть вчитися більше.
|