У січні пройшов міський практичний семінар для адміністрації навчальних закладів міста, на якому розглядалося питання (робота опорної школи з даної проблеми). На семінарі були представлені різні види роботи з даного питання. Вчителі нашої школи поділилися досвідом роботи щодо формування в учнів критичного мислення у навчально-виховному процесі. З теорією з даного питання виступила директор школи Габісова Н.М.. А практична частина семінару - це форми і методи роботи: проект з математики (керівник Габісова Н.М.) "Теорема Піфагора", який підготували учні 11А класу Божко Валерій та Сердюк Дар'я, та щиро поділилися з присутніми; відеофрагмент уроку української літератури у 7А класі за повістю І.Я.Франка "Захар Беркут" (вчитель Сапожнікова Т.Г.), фрагмент роботи факультативного заняття з історії в 10 класі (керівник Погорєлова С.П.), відеофрагмент уроку з правознавства в 11А класі (вчитель Горбильова В.О.) та початок роботи над формування критичного мислення у дітей початкової школи. Це перші спроби вчителя (Пономаренко Т.М., класний керівник 2В класу) навчити дітей мислити творчо, критично ставитися до різних питань (маленькі портфоліо кожного учня). |