П`ятниця, 26.04.2024, 18:08

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Життя школи
Статті вчителів [12]
Шкільні новини [210]
Навчально-методична робота [85]
Виховна робота [123]
Гордість школи - випускники [2]
Інформація для учнів [31]
Інформація для батьків [43]
Сторінка психолога [13]
Шкільна бібліотека [17]
Проект "Енергоефективнi школи" [27]
Навчально-виховний процес [25]
Проект "Нова генерація" [9]
Особисті блоги та сайти вчителів [9]
Атестація педагогічних працівників [5]
ДПА і ЗНО [12]
Безпека у навчальному закладі [3]
Популярне на сайті
Знайти на сайті

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

 
Головна » 2014 » Листопад » 27 » Організація методичної роботи
17:50
Організація методичної роботи
Методична робота в школі – це важлива складова педагогічної освіти, що спрямована на:  Розширення інформаційного забезпечення навчального процесу.  Підвищення професійної компетентності, фахової майстерності педагогів.  Оновлення змісту форм і методів організації навчально-виховного процесу.  Формування ключових (життєвих) компетентностей учнів, поліпшення результативності навчально-виховного процесу. Сучасна освіта перебуває в постійному оновленні, а тому вимагає від учителя новітніх ідей, сучасних підходів до викладання предметів. Важлива роль у фаховому зростанні педагога, безперечно, належить організації методичної роботи в школі. Саме від цілісної системи взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, залежить рівень підвищення фахової майстерності та розвиток творчого потенціалу кожного педагога зокрема і всього педагогічного колективу, та як наслідок - підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Адміністрація школи глибоко усвідомлює завдання методичної роботи в школі в світлі державної політики в галузі освіти. Методична робота в школі будується відповідно до чинних вимог і складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої колективної, групової та індивідуальної діяльності учителів, спрямована на підвищення рівня навчально – виховного процесу в школі. Вже п’ятий рік педагогічний колектив школи працює над науково-методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної діяльності. Постійно підвищуючи свій професійний рівень, вчителі школи працюють над покращенням методики викладання, підвищенням якості навчально-виховного процесу. Свої творчі надбання та досягнення у проведенні навчально-виховної діяльності вони популяризують на різних педагогічних заходах: конкурсах, виставках, конференціях, семінарах, консиліумах, методичних вітальнях досягаючи при цьому позитивних результатів. Науково-методична робота в закладі спрямована на підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності педагогів, формування у них готовності до самоосвіти, саморозвитку, продукування нових педагогічних ідей, технологій, узагальнення та поширення передового досвіду і здійснюється через діяльність шкільної науково-методичної ради, шкільних методичних об’єднань. З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, у школі працюють методичні структури:  Методична рада;  Школа молодого вчителя ;  МО учителів початкових класів, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва;  МО учителів іноземних мов;  МО учителів природничих, суспільних наук, фізичного виховання;  МО учителів математики, фізики, інформатики, трудового навчання;  МО учителів української мови і літератури;  МО учителів російської мови і літератури;  МО класних керівників. Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, проводяться згідно з планом роботи. Відповідно до наказу міського відділу освіти «Про організацію науково-методичної роботи закладів освіти міста», для надання практичної допомоги в реалізації провідних завдань модернізації освіти школа була призначена опорною з проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», складено план роботи. Педагогічні працівники школи беруть участь у Всеукраїнських конкурсах різних рівнів, педагогічних виставках, видавничій діяльності, в організації та проведені методичних заходів, конференціях, виставках, педрадах тощо. У 2011 році педагоги школи брали участь в обласній педагогічній виставці «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини – 2011». Свої роботи представили: вчитель російської мови і літератури Уткіна В.В.; вчитель біології Мирошниченко Н.П.; вчитель історії Горбильова В.О.; методичне об’єднання вчителів математики - Габісова Н.М., Заранко І.І., Кононенко Н.О., Ільїна Н.В.; вчителі початкових класів - Нікуліна Н.М., Лукошкіна С.М., Аксьонова С.С., Докучаєва Н.В., Іванова І.Б.; вчителі української мови і літератури - Дубовик О.М., Семенюта О.А., Нехаєва С.Г.; вчитель англійської мови Нікітіна Т.Г. У 2013 році педагоги школи брали участь в ІV Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2013» . Свої роботи представили вчителі історії -Жукова Л.В. і Горбильова В.О., вчителі математики - Ільїна Н.В. і Габісова Н.М., вчитель української мови і літератури Дубовик О.М., вчителі початкових класів - Аксьонова С.С., Абельмас О.І., і Коваль Н.С., вчитель російської мови і літератури Косенко Л.С., вчитель географії Власова Г.В., вчитель фізики Фурсова І.В., вчитель англійської мови Єпішина А.О. Педагогічні працівники брали участь у Всеукраїнських конкурсах: - «Найкращий конспект уроку з позакласного читання сучасної літератури у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладах – 2013» - вчитель української мови і літератури Сапожнікова Т.Г.; - «Вчитель новатор - 2013» - вчитель української мови і літератури Нехаєва С.Г. - «Панорама творчих уроків – 2013» - вчителі Кривчикова М.О., Габісова Н.М., Дубовик О.М.. - «Творчий учитель – обдарований учень» - вчителі Кривчикова М.О., Сапожнікова Т.Г., Габісова Н.М., Дубовик О.М., Горбильова В.О. Участь педагогів школи в обласному проекті розробки системи уроків дистанційного навчання: - Сапожнікова Т.Г. з української мови 7 кл. «Стилі мовлення»; - Погорєлова С.П. з етики 5 кл. «Людина в сучасному світі»; - Горбильова В.О. з правознавства 9 кл. «Закон», «Як не стати жертвою злочину»; - Ільїна Н.В. з алгебри 7 кл. «Введение. Понятие функции. Способы задания». Вчителі Кірієнко О.О. та Нехаєва С.Г. подали свій досвід роботи до Анотованого каталогу «Інноваційний досвід Дніпропетровщини – 2014». Педагоги школи розповсюджують свій передовий педагогічний досвід роботи через видавничу діяльність: • У журналі «Шкільний світ. Початкова освіта» - учитель Кривчикова М.О. «Звуки [л],[л’]; буква Л. Работа с детской книгой». • У журналі «Українська мова та література» - учитель Дубовик О.М. «Де ж того євшану взяти, щоб у край свій повертав? Проблема історичної пам’яті за поемою Миколи Вороного «Євшан-зілля». • У журналі «Англійська мова та література» - учитель Єпішина А.О. +«Развитие творческих способностей на уроках английского языка». • Учительський журнал on-line: учителі Висоцька Н.А. - «Работа с родителями первоклассников», «Праздник букваря»; Єпішина А.О. -«Розвиток творчих здібностей на уроках англійської мови»; Заярна Г.І.- «День партизанської слави»; Ільїна Н.В. - «Сложение графиков»; Кірієнко О.О. - «План местности, 6 клас»; Фурсова І.В. - «Родительское собрание «Эти трудные домашние задания»», «Развитие познавательной самостоятельности и творческих способностей учащихся на уроках физики». • Методичний портал: учителі Висоцька Н.А. - інтегрований урок з природознавства і малювання «Живая природа, творчество В.А. Сухомлинского», «Работа с родителями первоклассников», «Праздник букваря»; Єпішина А.О. - «10 Правил Інтернет – безпеки дітей», план – конспект уроку у 5 класі «Свята»; Заярна Г.І. - «Сенсорні системи»; Коваль Н.С. «Интегрированный урок к 95-летию со дня рождения В.А. Сухомлинского»; Паздеріна Н.В. - «Урок - практикум «Деловое общение. Преодоление конфликтных ситуаций». • У журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» - учитель Власова Г.В. розробка уроку «Атмосфера». Згідно річного плану роботи методичного кабінету відділу освіти, з метою поширення педагогічного досвіду освітян міста, стимулювання пошуку та застосування ефективних інноваційних технологій роботи з батьками та позакласної роботи з дітьми в 2012-2013 н. р. проходив Всеукраїнський конкурс «Класний керівник 2013 року». У конкурсі прийняла участь вчитель Косенко Л.С. – класний керівник 6 класу, яка стала переможцем міського етапу. Слід відзначити роботу шкільного МО вчителів російської мови і літератури (Плотникова В.І,, Косенко Л.С., Паздеріна Н.В., Уткіна В.В.), які проводили практичний семінар на тему: «Творчество учителя как основная форма развития креативности учащихся» та роботу шкільного МО вчителів фізико-математичного циклу (Кононенко Н.О., Ільїна Н.В., Зарано І.І., Габісова Н.М.) - практичний семінар на тему: «Создание математической модели при решении олимпиадных задач и задач повышенной сложности». Педагогічні працівники школи беруть участь в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів:  «Енергоефективні школи»;  «Нова Генерація»;  «Молодь Дніпропетровщини крокує до світового інформаційно-освітнього простору»;  «Віртуальна майстерня Петриківського розпису»;  «Мережевий освітній округ». Щорічно педагоги школи, які претендують на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання, беруть активну участь у розповсюдженні прогресивного педагогічного досвіду - проводять «Майстер-клас творчих особистостей» на міських методичних об’єднаннях. З метою підвищення професійного рівня педагогічної майстерності вчителі навчаються дистанційно (Єпішина А.О., Нехаєва С.Г. курс «Ефективний урок», «Активные методы в правовом воспитании», «Насилия и права ребёнка»), беруть участь у вебінарах (відеоконференціях) і наукових семінарах, які проводяться видавництвами і університетами Оксфорда, Кембріджа, Москви (Єпішина А.О.). Слід відзначити роботу творчої групи ( керівник якої Погорєлова С.П.), кожний рік члени якої є учасниками педагогічних рад, семінарів та інших заходів. Мета роботи творчої групи - випереджаюче вивчення проблеми, розробка рекомендацій з проблемної теми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». У школі працює Рада з питань наступності між початковою та середньою ланками. Традиційно проводиться педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня». Постійно працює «Школа майбутнього першокласника» з підготовки дітей до школи. Укладено договір з ДНЗ «Білочкою», «Берізкою» та розроблений план роботи. Для майбутніх батьків першокласників проводяться тренінгові заняття «Моя дитина першокласник», батьківські конференції «Організаційні питання щодо підготовки дитини до навчання в школі», працюють консультативні пункти психолога та логопеда з питань допомоги дітям у процесі підготовки до навчання у школі, вчителі 4 класів щорічно виступають перед батьками майбутніх першокласників, заступник директора з ВР навесні організовує тематичні екскурсії для вихованців старших груп у школі. Велика увага в школі приділяється роботі з молодими спеціалістами та малодосвідченими вчителями. Переступаючи поріг школи, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися тут як фахівець. Зрозуміло, вони мають досить неповне уявлення про методику, форми роботи з класом загалом та з кожним учнем окремо, тому що теоретичні знання, які вони отримали в ВНЗ, не підкріплені повною мірою практичними навичками роботи в школі. Щорічно згідно наказів міського відділу освіти «Про організацію роботи з молодими та малодосвідченими учителями» видаються накази по школі, складається план роботи з молодими та малодосвідченими учителями, згідно з яким з цими вчителями щомісячно проводяться методичні та практичні заняття. Вчителі-наставники допомагають молодим вчителям у складанні календарних планів, поурочних конспектів, контролюють їх роботу. Протягом навчального року адміністрація школи, вчителі-наставники та інші досвідчені учителі відвідують уроки молодих вчителів. Традиційно щорічно, згідно плану роботи школи, проходять предметні тижні. Під час проведення цих тижнів молоді педагоги показують результати своєї роботи (відкриті уроки, виховні заходи) учителям своїх методоб’єднань. На базі школи протягом 3 років проведено 3 міських семінара- практикума для вчителів: Вчителів математики (2011р.) - «Создание математической модели при решении олимпиадных задач и задач повышенной сложности». Вчителів російської мови і літератури (2012р.) - «Творчество учителя как основная форма развития креативности учащихся»; Міський семінар (2013р.) - «Залучення сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес: технологія критичного мислення». Отже, науково-методична робота виступає одним із домінуючих чинників, що прискорює формування педагогічного досвіду й підвищує якість освіти.
Категорія: Навчально-методична робота | Переглядів: 603 | Додав: оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наші друзі
  • Першотравенська ЗШ №1
  • Першотравенська ЗШ №3
  • Першотравенська ЗШ №4
  • Першотравенська ЗШ №5
  • ЦДТ«Надія»
  • Міський відділ освіти
  • ВИПУСКНИКАМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"
  • Урядовий сайт для юних громадян
  • ВЧИТЕЛЯМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Библиотекарь.Ру
  • Острів знань
  • ДОІППО
  • Освітній портал
  • "Мої знання"
  • "Освітній портал Дніпропетровщини"
  • "Головне управління освіти і науки"
  • "Освітній портал Пед ПРЕСА"
  • Архів
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Конструктор сайтів - uCoz