Понеділок, 25.11.2024, 19:35

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Життя школи
Статті вчителів [12]
Шкільні новини [210]
Навчально-методична робота [85]
Виховна робота [123]
Гордість школи - випускники [2]
Інформація для учнів [31]
Інформація для батьків [43]
Сторінка психолога [13]
Шкільна бібліотека [17]
Проект "Енергоефективнi школи" [27]
Навчально-виховний процес [25]
Проект "Нова генерація" [9]
Особисті блоги та сайти вчителів [9]
Атестація педагогічних працівників [5]
ДПА і ЗНО [12]
Безпека у навчальному закладі [3]
Популярне на сайті
Знайти на сайті

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

 
Головна » 2012 » Січень » 7 » Конкурс " Учитель року 2012 "
21:09
Конкурс " Учитель року 2012 "

Конкурс " Учитель року 2012 "

Мирошниченко Наталия Петровна

Учитель биологии Першотравенской  общеобразовательной  школы І-ІІІ ступеней №2

Я работаю под девизом: «Успех ученика – успех учителя»

 Методическая тема: Развитие творческих способностей учащихся на уроках биологии

Для развития творческих способностей учащихся  на уроках используются  АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ (АМО)

АМО – система методов, обеспечивающих активность и разнообразие мыслительной и практической деятельности обучающихся в процессе освоения учебного материала

АМО и роль учителя: 

задача учителя – определить направление работы, создать условия для инициативы обучающихся;
учитель – помощник при серьёзных затруднениях;
учитель – консультант;
ученик – полноправный участник учебного процесса;
источником информации для обучающихся являются словари, книги, ИКТ;
учитель – не центральная фигура на уроке.

Практическая значимость АМО:
развитие творческих способностей учащихся;
повышение познавательной активности;
формирование положительной учебной мотивации;
эффективное усвоение большого объёма учебной информации;
развитие нестандартности мышления;
развитие навыков самостоятельного умственного труда;
раскрытие личностно-индивидуальных возможностей каждого школьника.

Активные методы обучения

Практический эксперимент. Метод проектов. Мозговой штурм. Групповые обсуждения. Ролевые игры. Деловые игры. Анализ практических ситуаций. Доклады учащихся . Диспуты. Викторины . Беседы. Наблюдение . Опыт . Исследовательская работа.
Метод рефлексии. Метод гипотез. Метод ошибок .

Творческие задания:
 - самостоятельная работа с дополнительной литературой (доклады и рефераты)
- анализ и решение ситуационных задач
- работа с книгой: рисунок, график, поиск ответа на вопрос, конспектирование пересказ, план ответа, обобщение по нескольким параграфам, работа с первоисточниками
- упражнения: ответы на вопросы, рецензии ответов, тренировочные упражнения
- решение задач и практические, лабораторные работы
- проверочные, самостоятельные работы (биологический диктант)
- домашние лабораторные опыты и наблюдения
- составление кроссворда
- использованием натуральных объектов
- выполнение рисунков по слуху


Нікітіна Тетяна  Гаврилівна

Вчитель  англійської  мови Першотравеської  загальноосвітньої школи IIII ступенів №2

Методична проблема

Методологічний зміст вивчення англійської мови на початковому етапі

«Щоб любити – треба знати, а щоб проникнути в таку тонку й неосяжну, величну й багатогранну річ, як мова, треба її любити.

                                                                                                                     (Василь Сухомлинський) 

Два основні способи навчання англійській мові на початковому етапі

          " Навчати, граючись” або "граючись, навчати”

          "Бачити успіх і не помічати невдачі”

МЕТОДИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ

Існує багато методик початкового навчання англійської мови, але їх,умовно, можна поділити на дві групи:

-          комплексні (діти одночасно оволодівають чотирма видами мовленнєвої діяльності);

-           поетапні ( поступове оволодіння  чотирма видами мовленнєвої діяльності).

Основні принципи системи навчання англійської мови

- принцип комунікативної спрямованості навчання (практичне оволодіння мовою);

-          принцип ситуативності та тематичної організації навчального матеріалу (мовленнєві ситуації);

-           принцип домінуючої ролі вправ;

-           принцип свідомості навчання;

-           принцип урахування вікових особливостей і т.д.

Аспекти оволодіння дитиною англійською мовою

          Ознайомлення з алфавітом

          Постановка артикуляційної бази

          Фізкультхвилинка

          Опора на рідну мову

          Введення нового лексичного матеріалу


Категорія: Навчально-методична робота | Переглядів: 1073 | Додав: оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Календар
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наші друзі
  • Першотравенська ЗШ №1
  • Першотравенська ЗШ №3
  • Першотравенська ЗШ №4
  • Першотравенська ЗШ №5
  • ЦДТ«Надія»
  • Міський відділ освіти
  • ВИПУСКНИКАМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"
  • Урядовий сайт для юних громадян
  • ВЧИТЕЛЯМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Библиотекарь.Ру
  • Острів знань
  • ДОІППО
  • Освітній портал
  • "Мої знання"
  • "Освітній портал Дніпропетровщини"
  • "Головне управління освіти і науки"
  • "Освітній портал Пед ПРЕСА"
  • Архів
    Статистика

    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0
    Конструктор сайтів - uCoz