Понеділок, 25.11.2024, 19:33

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Життя школи
Статті вчителів [12]
Шкільні новини [210]
Навчально-методична робота [85]
Виховна робота [123]
Гордість школи - випускники [2]
Інформація для учнів [31]
Інформація для батьків [43]
Сторінка психолога [13]
Шкільна бібліотека [17]
Проект "Енергоефективнi школи" [27]
Навчально-виховний процес [25]
Проект "Нова генерація" [9]
Особисті блоги та сайти вчителів [9]
Атестація педагогічних працівників [5]
ДПА і ЗНО [12]
Безпека у навчальному закладі [3]
Популярне на сайті
Знайти на сайті

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

 
Головна » 2011 » Квітень » 2 » узагальнення педагогічного досвіду
14:02
узагальнення педагогічного досвіду

  "Один із секретів педагогічної творчості полягає в тому, щоб пробудити в учителів інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи"

                                                                                                                                                                  В. О. Сухомлинський

Єфективний педагогічний досвіт- це результат творчих пошуків педагогів. Для педагогів, які працюють в інноваційному режимі, важливе значення має вивчення педагогічного досвіду як джерела інноваційної діяльності. Ефективний досвід збагачує практику навчання й виховання, сприяє розвиткові педагогічної думки.

 Творчий звіт учителя- це своєрідна форма узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду. Виступаючи зі звітом учитель ділиться своїми знахідками, розкриває технологію досвіду, демонструє дидактичний матеріал, плани уроків, творчі роботи учнів.
  24 березня 2011 року проходило засідання міської атестаційної комісії, де було представлено узагальнення педагогічного досвіду вчителів, які атестуються в 2011 році і претендують на підвищення кваліфікаційної категорії та присвоєння педагогічного звання старший вчитель та вчитель-методист.

З досвіду роботи вчителя української мови і літератури Дубовик Олександри Миколаївни

"Використання інтерактивних форм навчання

як засобу розвитку інноваційної особистості"

Найважливіше – у своєму учневі бачити живу людину.

 В.Сухомлинський

Стародавня мудрість говорить: «Якщо твої плани розраховані на рік – сій хліб, якщо твої плани розраховані на десятиріччя – посади дерево, якщо твої плани розраховані на віки – навчай дітей». Плани вчителя розраховані на віки, бо його завдання – навчання і виховання майбутнього громадянина.

На сучасному етапі молоді, як ніколи, необхідні вміння вирішувати складні проблеми, критично ставитися до подій, порівнювати альтернативні точки зору  і приймати важливі рішення, оскільки в незалежному демократичному суспільстві вміння критично мислити  і творчо вирішувати проблеми є найважливішим.

Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроку є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій навчання. Тому планую  свої уроки за схемою: «менше вчителя - більше учня».

Стараюся навчити дитину жити, думати, оволодіти новими знаннями, бо вчитель творить людську душу, розвиває почуття.

Уроки української мови і літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.

Використання  елементів інтерактивного навчання у навчальному процесі – це постійна активна взаємодія вчителя і всіх учнів. Учитель і учень є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання. Учитель виступає як організатор процесу навчання, консультант. Результатів навчання можна досягти взаємними зусиллями учасників процесу навчання. Учні беруть на себе взаємну відповідальність за результати навчання.

Кредо  інтерактивного навчання:

 Те, що я чую, я забуваю.

 Те, що я бачу і чую, я трохи памятаю.

 Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти.

  Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю, я набуваю знань і навичок.

  Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Під час інтерактивного навчання учень стає не об’єктом, а суб’єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку.  Це забезпечує внутрішню мотивацію навчання, що сприяє його ефективності.

Інформаційні технології навчання  надають доступ учням до нетрадиційних джерел інформації. Створюють можливості для творчої діяльності, формування професійних навиків. Можливість реалізувати нові форми та методи навчання.

При підготовці до уроку з використанням ІКТ  дотримуюся основних дидактичних принципів: систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу, науковості та ін. При цьому комп'ютер не замінює вчителя, а тільки доповнює його.

Йти вперед –означає втратити душевний спокій.

Залишатися на місці – означає втратити себе.

У найвищому розумінні рух уперед означає пізнання.

Тільки дія породжує результат!

Тільки відповідальність породжує дію!

Зроби крок назустріч собі! І все у Вашому житті буде добре.


Роль игры в развитии интеллекта младшего школьника

Из опыта работы над методической проблемой учителя начальных классов  

Аксёновой Светланы Станиславовны

 Игровые технологии являются одной из уникальных форм обучения, которая позволяет  сделать интересным и увлекательным не только работу учащихся на творческо-  поисковом уровне, но и будничные шаги по изучению русского языка. 

 Занимательность условного мира игры способствует в первую очередь развитию  интеллектуальных способностей младшего школьника.

                  Функции игры:

v          Коммуникативная: освоение диалектики общения.

v         Терапевтическая: преодоление различных трудностей, возникающих в других     видах деятельности.

v         По самореализации в игре как на «полигоне» в человеческой практике.

v  Диагностическая: выявление отклонений от нормативного поведения, самопознание в процессе игры.

v  Коррекционная: внесение позитивных изменений в структуру личностных показателей.

v  Межнациональной коммуникации: усвоение единых для всех людей социокультурных ценностей.

v  Социализации: включение в систему общественных отношений, усвоение норм человеческого общежития. Развлекательная (доставить удовольствие, воодушевить, пробудить интерес).

Друкована  продукція. Підготовлено 2 експонати на обласну педагогічну виставку «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини -2011»

"Занимательный русский язык"

"А правда ли, что...?"

 Развитие креативности учащихся на уроках трудового обучения

Из опыта работы над методической проблемой учителя трудового обучения

Гергель Виктории Эдуардовны

 Педагогическое кредо:    Обучать - значит вдвойне учиться

 Приоритеты в работе:

      Развивать способность адаптироваться к изменяющимся условиям современности (находить решение проблемы, используя свои знания) 

      Развивать способность организовывать свое обучение (получать новые знания в  зависимости от сложившейся ситуации)

Ø     Научить эффективно применять на практике свои знания и умения в будущей жизни, хоть жизнь постоянно вносит свои коррективы

Ø  Поддерживать связь школы с родителями (мотивация родителей на необходимость содействия образовательному процессу и приобретение расходных материалов)

                    Инновационный режим обучения:Внимание на процесс обучения, постоянного развития; Инициатива принадлежит ученику;Учитель – помощник, а не эксперт; Знать не что, а как делать и почему именно так; Ученик добывает знания, а не является пассивным слушателем; Процесс обучения творческий, проблемный продуктивный; Задания не навязаны учителем, а обговорены с детьми;  Межпредметные связи;Ошибок не боятся, на них учатся; Учитель непрерывно учится вместе с детьми;  Взаимное обучение, мотивация  к самосовершенствованию.

                        Воспитание активной креативной личности:

Ø  Создание проблемной ситуации, постановка проблемы, анализ проблемы

Ø  Планирование работы (самостоятельное, лучше в парах) Победа учителя, если создается группа!

Ø  Решение проблемы, возможно применение нестандартных техник и способов  при этом. Обязательна готовность к этому учителя

Ø  Творческий процесс. Сотрудничество учителя и ученика

Ø  Результат работы должен побудить к действию других учеников!

               Создание обучающей среды для развития креативной личности:

  Обеспечить свободу мысли и идей; Обеспечить гибкость учебных ситуаций; Разрешить совершать ошибки; Допускать  неформальность в отношениях;  Разрешать доводить начатое до конца; Ввести элемент неуверенности ;  Обеспечить целостность знаний;  Возложить ответственность; Дать свободу выбора и действий;  Самооценивание и аргументация оценки.

 

 

 

 

 


Категорія: Навчально-методична робота | Переглядів: 2505 | Додав: оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Календар
«  Квітень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наші друзі
  • Першотравенська ЗШ №1
  • Першотравенська ЗШ №3
  • Першотравенська ЗШ №4
  • Першотравенська ЗШ №5
  • ЦДТ«Надія»
  • Міський відділ освіти
  • ВИПУСКНИКАМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"
  • Урядовий сайт для юних громадян
  • ВЧИТЕЛЯМ
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Дніпропетровський РЦОЯО
  • Портал про ЗНО
  • Библиотекарь.Ру
  • Острів знань
  • ДОІППО
  • Освітній портал
  • "Мої знання"
  • "Освітній портал Дніпропетровщини"
  • "Головне управління освіти і науки"
  • "Освітній портал Пед ПРЕСА"
  • Архів
    Статистика

    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0
    Конструктор сайтів - uCoz