Дитя моє, права дитини
ти мусиш вивчити сумлінно.
Це так потрібно, так важливо
напевне знати в наші дні:
коли з тобою справедливо
вчиняють, а коли і ні.
Всі діти мають право на любов та піклування, саме тому на
класній годині у 2-А класі було поставлено за мету ознайомлення учнів з
Конвенцією про права дитини, розкриття причини прийняття Конвенції, показ її
ролі та значення в захисті прав дітей. Було розглянуто такі важливі питання:
1. Проблеми
дитинства в світі та Україні.
2. Прийняття Конвенції
про права дітей – важливий крок для захисту дитини.
3. Значення
Конвенції про права дитини.
У сучасного людства є великий гріх – нещасливі діти. Про
них багато пишуть. Є ті, що намагаються допомогти. Але кількість дітей, що
потрапили в біду, не зменшується. Сьогодні діти всього світу потребують захисту,
тому сьогодні проблема дитинства є найголовнішою проблемою в світі, бо діти –
це майбутнє кожної країни і всього людства.
Прийнята у 1959 році ООН
Декларація прав дитини значною мірою сприяла захисту дитинства.
В ній йдеться про те, що дитина, зважаючи на її фізичну
та розумову незрілість, потребує захисту і піклування. Але становище дитини у
питанні її прав залишається складним, тому 20 листопада 1989 р. ООН прийняла
Конвенцію про права дитини – договір, який повинен виконуватися всіма, хто його
підписав. Україна поряд з іншими державами поставила свій підпис під цим
документом і цим самим зобов’язалася виконувати декларацію про права дитини.
В ігровій формі діти ознайомились з основними статтями Конвенції
про права дитини. Після цього було проведено бесіду. Діти намагались відповісти
на питання:
1.Чи люблять вас
батьки?
2.За що вони вас
люблять?
3.Як ви гадаєте,
якби ви були менш розумними, менш слухняними, менш красивими, перестали б ваші
батьки вас любити?
Разом з вчителем дійшли висновку: батьки люблять дитину не за якусь певну рису, а тому, що ви їхня
дитина.
Кожна дитина має
право на батьківщину, на батьківську любов.
Проведено гру «Від
серця до серця».(Роздаю аркуші з контуром серця. Діти пишуть, кого вони люблять і поважають найбільше. ) Перегляд
робіт і обговорення.
З особливим захопленням учні взяли участь у грі «Допоможи
казковому герою відстояти та захистити свої права» (Казки: «Попелюшка», «Мауглі»,
«Пригоди Буратіно», «Вовк та семеро козенят» і т. і.
Закінчено класну годину переглядом мультимедійної
презентації «Наші права».